Tentang Aku

Jom kawan-kawan singgah & klik2 kat sini dulu TQ

Thursday, February 17, 2011

"My Sleeping Angel Contest"

Nak join klik baner atau kat bawah sini



Ni gambar Nur Dania Zahira yang sedang tidur.. nyenyak betul.. tangan tu mesti diatas bantal.




Ha nak bagi dua penyertaan buleh kalau tak buleh ambil gambar si adik udahlah yer... tq Tapi kalau diterima amik dua -dua gambar nih.
Ha ni gambar kakak Nur Irdina Zahra..
Dia ni bila tidur suka sangat tangan masukkan kat dalam seluar kat blakang. heheh em gelagat anak-anak.



Ha kawan-kawan jomlah join.. tunggu apa lagi...

Jom lah join ramai-ramai... pemenang pasti gembira dengan tawaran hadiah yang sangat istimewa. Kalau tak percaya jom tengok kat bawah nih...

1.Tempat pertama akan memenangi sebuah bakul lipat serbaguna yang amat kiut.


 2. Tempat kedua & ketiga akan menenangi sebuah kerusi lipat untuk kanak2 yang amat comel.

3. Ader 3 hadiah saguhati akan diberikan kepada peserta yang bertuah


Tag: 





Klik-klik sini dulu yer Tq


3 ulasan:

O'gosh said...

gud luck ye...

Zie said...

Tq

Hidayati said...

Kedua2 angel diterima dengan hati terbuka. Good luck ye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...