Tentang Aku

Jom kawan-kawan singgah & klik2 kat sini dulu TQ

Saturday, March 19, 2011

Dania merajuk, mama nak pi Kursus...21 hingga 25 Mac 2011

Dania merajuk, bebal, menangis..... aduh... susah hati mama nihh...

Tiap-tiap malam bila nak susu ja, Dania mesti menangis... ni gara-gara mama tak nak bagi susu badan kat Dania. Apa lagi mengamuklah si Dania nih... Bukan apa esok mama kena gi kursus kat PM... apa tu PM tak glamour pun , lainlah kalau sebut PD. PM tu Pantai Merdeka... ekekekeh.. Macam best jer bunyinya... apapun gi dulu nak tau best ka tak...

Berbalik kepada Dania, selalu tiap malam Dania akan minum susu mama jer.. tapi dah dengar nak gi kursus ni mama pun ajarlah Dania minum susu botol... kadang dia minum ok... kadang ya Allah... susahnya kena paksa dulu baru dia nak hisap. Emmm mengamuk jugalah anak mama ni...menangis bukan sikit sikit... meraung-raung macam kesakitan.. emm kadang kesianlah pulak...

Apapun kursus tetap kena pergi.. Ha Dania mama tinggal dengan abah tau... harap abah boleh menjaga Dina & Dania dengan baik.. harap Dania tak bebal. maklumlah bila ada "bau" mama dia macam manja sikit.. tengoklah kalau mama tak ada kat rumah tentu dia boleh minum susu botol dengan senang hati...

Harap jangan demam rindu kat mama udah lah yer...kalau demam abah kelam kabutlah.. mama pun pasti rindu kat Dina n Dania juga.

1 ulasan:

sumpit said...

comel kan bila anak2 majuk...hehehtag kak zie utk contest sweet couple

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...