Tentang Aku

Jom kawan-kawan singgah & klik2 kat sini dulu TQ

Friday, March 25, 2011

Telekung Jersey GA



Nak join klik tajuk kat atas.

GA ni dianjurkan adalah untuk memperkenalkan produk telekung jersey kalau nak tahu lebih lanjut boleh link kat sini http://www.siahsekeluarga.blogspot.com/
 telekung ni 100 peratus buatan sendiri. Kreatif betul.
 Tarikh tutup : 21 Mei 2011 jam 11:59 PM.


Telekung untuk kanak-kanak pun ada.
Ukuran Telekung Kanak-Kanak
size a : Labuh telekung 70 cm, labuh kain 70 cm
( 1 -3 years old))
********************
size b : Labuh telekung 80 cm, labuh kain 80 cm
( 4- 5 years old)
********************
size c :Labuh telekung 90 cm, labuh kain 90 cm
(6-9 years old)
****************
Dewasa XS 
(kanak-kanak 10-12 years old)

Dewasa S 
(teenagers 13- 16 years old)

ciri-ciri utama telekung JC

-Telekung jenis kain JC..
- Mempunyai 2 lapisan , bahagian dalam hingga ke pangkal dada
- Tidak panas 
- Jahitan rapat ke kepala 
- Tidak perlu lagi memakai anak telekung 
- Simple dan kemas
- labuh kain pakai 58 inci
-jadi pilihan utama pada yang nak menjalankan ibadat umrah atau haji.
-no kerawang2.no fancy2 kaler.suci murni .putih berseri.




Ni dewasa punya nampakkan kain ni jatuh kebawah elok je.. 
tak lah ringan macam kain biasa. kalau ditiup kipas angin taklah kain ni terselak.


Dari kita beli kain telekung yang bersulam sulam, berbunga-bunga seeloknya kita gunakan telekong yang begini putih bersih lagi suci murni. So sewaktu solat kat masjid tu taklah menimbulkan rasa riak dengan telekong yang bersulam bunga-bungaan.

JAHITAN YANG KEMAS, DAN AMAT TELILTI


HARGA TELEKUNG TERKINI

Dewasa : RM 58

Dewasa [size XS] : RM 48

Dewasa [size S]: RM 45

Kanak-kanak : RM 38

kos pengeposan telekung kanak-kanak : RM 6

kos pengeposan telekung dewasa : RM 9

Untuk Tempahan Telekung ,hubungi:



Ni gambar anak saya
Nama Nur Irdina Zahra
umur 3 Tahun 6 bulan

Tengah sembahyang... alhamdulillah dah tahu solat dah. 
Kalau jadi makmum dia ikut mama solat dari mula hingga akhir.

9 ulasan:

p@kcikLie / mamadiana said...

alhamdulillah, ank2 kena dedahkan sedari awal..comel Nur Irdina dgn telekungnya..semoga awk berjaya...salam kenal dari sy mamadiana.

Diyana said...

salam zie ;)

diyana datang menguunjung balas.

ok.syarat Ga telah dipenuhi.comel irdina ..kusyuk btul dia solat..;)

gud luck my dear

Diyana said...

la..org kulim ka..?dok mana?saye mengajar kat kulim..;)

Farrah Hasna said...

comelnyer budak tu..hihi

Zie said...

A a orang Kulim.. la dok sg Duri.. Tapi kat kulim tu memang slalu pi lah. Diyana mengajar kat mana?

Diyana said...

ngjaar kat sk kulim blkg pos ofis

Zie said...

Macm kenai ja bunyinya... smtd yeek.. kalau smtd taulah. dulu sek situ. kalau bukan silaplah.

kakyong said...

pandainya irdina.. Anis tua 2 bulan dr Irdina., tp hanya pandai gerakan solat jer.. belum pandai lagi bacaan solat... cantiknya telekung dia. kakyong belikan telekung murah ajer tp anak2 suka..

Zie said...

Ala kak yong Irdina pun gerak badan jer. Bacaan belum boleh lagi.. pelan-pelanlah nanti dah kenal alif ba ta baru kita ajar depa. Insyaalah mudahan anak-anak kita jadi anak2 yg soleh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...