Tentang Aku

Jom kawan-kawan singgah & klik2 kat sini dulu TQ

Tuesday, May 3, 2011

Dania Menang Contest Senyuman Si Cilik

Hari Ini sibuk sangat tak sempat tengok Blog. Petang balik rumah tengok-tengok Dania menang tuk Contest Senyuman Si Cilik.. Alhamdulillah,, ada juga rezeki tuk Dania, walaupun tak join sepenuhnya Contest dan GA yang ada kat blog ni....Tq Keypochee coz sudi pilih Dania....

nak tau keputusan penuh KLIK SINI


Ha nilah gambar Dania yang Comey sambil terseyum tu... wah wah wah..
Emm senyuman ni Anugerah Ciptaan Illahi yang dipinjamkan kepada Dania.

2 ulasan:

fieda said...

salam zie..tahniah yer...comeyy dania senyum..anak no 2 ke ni..?umur dia berape taun?

oh ye zie...nak bgtau kalau zie dah pos hadiah untuk pemenang comot tp comel blh x bgtau kt saya sbb saya punya peti surat ada masalah sikit..tkut jgk nanti hadiah dah sampai tp saya x gi cek..tgk2 lesap kang..psssttt...zie aper hadiahnya..?nk gak tau...hehehehe...

Zie said...

Yer anak no 2 setahun 4 bulan dah...

ok nanti zie bagitau... skang tak balut lagi tu yang tak bagitau lagi..tunggu yer,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...