Tentang Aku

Jom kawan-kawan singgah & klik2 kat sini dulu TQ

Tuesday, September 6, 2011

Salam Lebaran tuk Semua kawan-kawan


Salam Lebaran Untuk Semua Sahabat-sahabat yang mengenali Diri Ini.
Semoga raya Tahun Ini membawa seribu Makna untuk kita semua.
Kepada yang sudah bercuti selamat bercuti dan kepada
yang nak balik kampun semoga selamat
sampai kedestinasi.

Zie
macam biasa tahun ni masih balik kampun Kat Padang Serai.. mungkin lepas solat raya pi rumah mak dulu tahun ni mak beraya kat rumah baru.. emm jauhlah sikit perjalanan tu.. em .. nama pun mak kena lah peluk cium dulu baru leh jalan kelain pulak..

Lepas jumpa mak kami sekeluarga akan terus ke Air Hitam Kedah,
kat Changlon gi rumah Tok sebelah suami, kat situ leh jumpa mak mertua sekali.
dan juga saudara-mara yang lain. Em disitu ramai saudara mara.
nak berjalan sehari memang tak sempat selalunya kami balik rumha tok saja. kalau ada yang datang rumah to pada waktu tu lehlah jumpa.
kalau tak tak dapat nak menolong.

3 ulasan:

MamaYatie said...

selamat hari raya Zie
maaf & zahir batin

Zie said...

@MamaYatie Selamat Hari raya Yatie. terima Kasih

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...